استفاده از فضای مجازی برای افزایش سواد آبی دبیران و دانش آموزان

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا و عدم امکان تشکیل کلاس و بازدید حضوری، این شرکت آموزش های افزایش سواد آبی را با همکاری آموزش و پرورش برای دبیران و دانش آموزان در بستر فضای مجازی دنبال می کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران،  "سپیده الهامی منش" در کارگاه آموزشی ویژه سرگروه ها و دبیران کتاب انسان و محیط زیست استان تهران ضمن مرور سابقه همکاری های بخش آب و آموزش و پرورش در قالب طرح داناب و سواد آبی به معرفی موضوع محوری تعیین شده برای سال تحصیلی 1400-1399، اشاره نمود و تصریح کرد: شرکت آب منطقه ای استان تهران ضمن استفاده از خدمات مشاور مجرب، تلاش می کند در کنار دبیران درس انسان و محیط زیست، زمینه آموزش نسلی آگاه و حساس نسبت به مسائل آبی را هر چه بیشتر فراهم نماید و در این مسیر، از نقطه نظرات و دیدگاه های دبیران محترم، استقبال می نماید.

الهامی منش همچنین برنامه شرکت آب منطقه ای تهران برای فیلم برداری 360 درجه و بسترسازی برای بازدیدهای مجازی از فرونشست ها، چاه ها و تاسیسات آبی به عنوان ابتکاری برای جایگزینی با بازدیدهای حضوری سال های قبل را معرفی نمود.
در این نشست "رزیتا عسگری" سرگروه استانی کتاب انسان و محیط زیست، ضمن تشریح اهداف این نشست آموزشی، آمادگی دبیران کتاب انسان و محیط زیست برای گسترش سواد آبی را اعلام نمود. 
همچنین "مریم حاتمی" نماینده مشاور در خصوص موضوع محوری سال جاری ( ارزش آب با تاکید بر ابعاد اقتصادی) به ارائه مطالب آموزشی پرداخت و نحوه تدریس این موضوع را به تفصیل، مورد بحث و بررسی قرار داد
در پایان این نشست مجازی، پنل گفتگو و پرسش و پاسخ دبیران و نمایندگان شرکت آب منطقه ای نیز ایجاد گردید.

این کارگاه آموزشی در راستای طرح گسترش سواد آبی در سال تحصیلی 1400-1399 به همت شرکت آب منطقه ای تهران و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان برنامه ریزی و برگزار شده است.

کد خبر: 4299
  تاریخ خبر : 1399/08/27
 منصوری
 493